søndag den 19. januar 2014

the start of something new // ny blog!


Jeg har brug for en ny start, et nyt sted. Jeg har brug for at genfinde inspirationen til at fortsætte. Nej, jeg stopper ikke med at blogge. Jeg flytter simpelhen bare hen på en ny platform - tumblr. Her på det seneste er jeg blevet meget træt af Blogspot, og jeg føler at jeg sidder fast. Så jeg har fået nyt domæne, nemlig paulinerand.tumblr.com. Jeg har fået skabt et layout, som jeg er blevet meget tilfreds med, og jeg har pludselig fået mange idéer, som jeg ikke kan vente med at få ud i verden.

Men dette betyder også, at jeg er nødt til at starte helt forfra med sidevisninger og følgere. Jeg håber virkelig at I vil følge min nye blog på bloglovin her, da jeg fremover ikke vil lægge indlæg ind på denne blog. Jeg har en fornemmelse af, at det her kommer til at blive godt, og jeg håber at I vil synes det samme. -Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar