tirsdag den 7. januar 2014

thailand dreaming








Her er der lidt over-redigerede Instagram-billeder fra min tur i Thailand (@paulinerand) 
Jeg savner allerede solen, varmen og det turkisblå vand. Og der er altså ikke så mange palmetræer eller sandstrande på Sjælland. Desværre. Jeg har kørt i Tuk-tuk'er, slikket sol ved poolen, læst otte (næsten ni) bøger, gået rundt i kæmpemæssige paladser, cyklet rundt i Bangkok og filmet over 250 videoer så jeg kan lave nogle film til jer, eftersom jeg næsten har dokumenteret alt på mit GoPro.

Jeg har allerede set meget af verden i en alder af fjorten, men Moder Jord kan ikke lade være med at overraske mig med hendes skønhed, hver gang jeg kommer et nyt sted hen. Jeg har set meget, men jeg vil også gerne se meget mere. Jeg vil også prøve at rejse til Australien, Japan, Brazilien, Californien, Sydafrika, New Zealand, listen kunne blive ved. Og så er det da meget godt, at jeg har massere af tid til at gøre det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar