onsdag den 1. januar 2014

playlist 01. - january



Jeg kunne lave en lang liste, over ting der er sket i 2013 og en endnu længere liste over, hvad der skal ske i det nye år. Jeg kunne også lade være. Men siden at det er et nyt år og en "ny start" som så mange ville sige, kunne jeg jo godt begynde på noget nyt. Jeg vil derfor lave en playliste hver måned og lægge den her på bloggen. Det kan være en blanding af forskellige random sange, jeg lytter til, men måske vil jeg også lave 'tema'-playlister. 

Der er sikkert mange af jer, der vil trykke i boksen med x-et på under indlægget i stedet for den med hjertet, da I sikkert ikke bryder jer om min musiksmag. Og det forstår jeg godt, men jeg synes at det er nogle fantastiske numre, så jeg håber bare på at inspirere jer og måske udvide jeres horisont. -Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar