tirsdag den 3. december 2013

nu er det 'cember








Så blev det december. I modsætning til alle andre, synes jeg at 2013 har været et langt år. Ikke på en dårlig måde, 2013 har været fantastisk. Men nu er det lige pludselig tid til pebernødder, julegaver og adventsgaver. Ikke fordi jeg har noget imod det...

Også selvom at det er en fantastisk tid på året, kan jeg ikke lade være med at føle mig tom inden i. Ikke på grund af julen, men på grund af at jeg spillede min sidste Limenas-forestilling i lørdags*. Det var utrolig sørgeligt, da jeg har fået opbygget nogle fantastiske venskaber dér. Fra den 19. til den 30. november har vi spillet hver aften, og derfor brugt omkring omkring seks timer sammen hver dag. Derudover har vi øvet sammen to gange om ugen lige siden august, så at gå fra dét, til ikke at se hinanden, er hårdt. Jeg græd vidst et par gange den aften. (4 for at være præcis) 

Men nu skal jeg fokusere på det positive: 1) Kalendergaver 2) Julearrangementer 3) THAILAND! Ja, det er rigtigt, jeg skal til Thailand i juleferien. Jeg glæder mig utrolig-virkelig-mega-sindsygt meget. Hvide sandstrande, blåt vand, at være sammen med familien, det hele. Og i dette øjeblik er der kun 14 dage, 1 time og 11 minutter til, at jeg sidder i flyveren på vej til Bangkok. Jeg er sikker på, at det bliver helt fantastisk!

*En musical jeg er med i, der består af 130 børn og unge. (Link her)

1 kommentar:

  1. sikke nogle skønne billeder!

    Wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet