tirsdag den 31. december 2013

new year



Hvert år laver sætter vi alle nogle nytårsforsæt, nogle mål for det kommende år. Og de er næsten altid de samme. Man vil begynde at løbe, skære ned på chokoladen, læse mere, være mere produktiv, sløse mindre, og sådan kan listen blive ved. Og jo, listen hjælper, man holder hvad man har lovet sig selv. Den første uge i januar. Derefter går det bare ned ad bakke. Hverdagen bliver hurtig grå og kedelig, og så har man ikke lyst til andet end at lukke sig inde på sit værelse og spise chokolade, mens man scroller gennem tumblr i timevis. Tror mig, jeg har været der, og det har du sikkert også.

Også selvom at det sikkert ikke hjælper noget, har jeg stadig lavet en liste over ting, jeg vil opnå i 2014. Den er ikke lang eller særlig forpligtende, og det er ikke nogle store ændringer jeg vil foretage mig. Men jeg håber at den vil gøre mig en lille smule lykkeligere, end jeg er i forvejen. For eksempel vil jeg læse flere bøger, se flere film og lytte til mere musik. Det er nemlig tre ting, der gør mig utrolig glad, så jeg vil gerne fylde min hverdag op med al den 'kunst', der kan gøre mig hel "ør i hovedet og varm i kroppen." Hvad vil du?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar